152: cabaran 30 hari berpuasa - hari #14.

makan besar sebab adik balik dari asrama.

eh, silap. sebab lepas terawikh adik balik ke asrama.

hehe...

gulai ikan masin.

siput sedut. lauk wajib mak lately... hurm...

gulai itik. sedap kot.

ahah! akhirnya ketemu juga dengan akok! hehe...

Ulasan

FaizalSulaiman berkata…
fuh!

gulai itik tak pernah rasa plak:P
Fyzal berkata…
bukan main meriah juadahnya. aku tak pernah try gulai itik. hmmmm.
shandye. berkata…
@FaizalSulaiman: sy pun 1st time rasa jugak. mak yg beli. sedap jugak rasanya...
shandye. berkata…
@Fyzal: dah ramai yg berbuka kat rumah hr ni (sy, mak dgn adik bongsu) makanya harus la meriah dgn lauk2. hehehe...
YAYA AZURA berkata…
siput sedut n gulai itik tu tak pernah makan ..mungkin sebab namanya..^^
hanaahmad berkata…
fiuuu.........
.izzati liyana. berkata…
tak reti sedut siput sedut. :D
shandye. berkata…
@YAYA AZURA: kenapa dengan namanya?
shandye. berkata…
@.izzati liyana.: haha... satu geng dengan kakak ipar saya!