144: cabaran 30 hari berpuasa - hari #09.

gulai siput sedut. mak sorang je makan benda ni. sy tak suka.

gulai kawah dari masjid. FOC. yay.

random kueh n karipap. habis ditelan sebaik sahaja azan berkumandan. teehee...

tuan blog. lapar tapi eksaited sebab esok ada orang nak belanja dia mekdee.

Ulasan

JohanPrinze berkata…
ohhhh ni rupa tuan blog? hahahaha
btw, siput sedut sedapppppppppppp!! my fav.
shandye. berkata…
@JohanPrinze: tak suka siput sedut cuz pernah tercekik its flapper cap thingie, ala2 benda bulat yg mcm cover pintu kat dalam shell dia tu. gosh... terus trauma tak nak makan.
[sutera kasih] berkata…
sedapnya siput sedutttt hehe

ok, pestime tgk rupa tuan belog..ngee
shandye. berkata…
@[sutera kasih]: nmpknye ramai ye peminat seput sedut. teehee...
b a m b a m ' s berkata…
oit..sipot sedut sedap laaa!!hahaha..

sroooot2~~!! kekekeke
shandye. berkata…
@b a m b a m ' s: ni sorang lagi minat seput sedut jugak rupanya. kuikuikui....