356: lagu-lagu yang muncul dalam filem kil.

Ramai yang berkesempatan menonton KIL tempoh hari. Aku juga tidak terkecuali. Subject matter yang dipersembahkan dalam filem tersebut dekat benar dalam diriku. Jujurnya aku tidak malu hendak beritahu yang aku pernah juga melalui sisi-sisi gelap seperti apa yang dilalui oleh Akil. Syukur, aku masih lagi berkeinginan untuk hidup hingga ke hari ini.

Apa-apapun di bawah adalah lagu-lagu yang muncul sebagai runut bunyi bagi filem tersebut. 

DISCLAIMER: aku tidak punya satupun video yang aku kongsi di bawah. Aku juga tidak punya hak cipta ke atas mana-mana satu yang aku kongsi ini. Aku sekadar ingin berkongsi, tidak lebih dari itu.

Makanya, enjoy!

1. Lights - Seven Collar T-shirt

2. Rapuh - Pesawat


 3. Lagu - Bo


4. Mati Hidup Kembali - Butterfingers

Ulasan

Mula-2 kekwan ckp filen kil tu In ingtkan "kill"...mcm wah hebat juga tajuk eng XD tpi tngk iklan bru tau KIL. haha..

blh jemput dtg ke blog In kalau kepengen beli novel...hihi .. and In pun ade petik link dripd blog ni untuk salah satu review bku =)