105: alkisah yuna mendapat shoutout dari perez hilton & membalas komen aku di fesbuk!

[sebenarnya entri ni patut buat semalam, tapi aku side-tracked sbb bz membaca something. tgg ulasan buku-buku yg baca dlm entri akan datang. ok?]

By now mungkin korang dah mula perasan yang aku sebenarnya (agak) obses dengan penyanyi pujaan aku, iaitu Yuna. I mean, rasanya nama dia dah terkenal gila kot serata Malaysia, tak perlu la aku tulis panjang-panjang buat introduksi bagai tentang dia.

Anyways... dia ada lagu baru, well... technically bukanlah baru sebab ia hanya cover lagu yang uber-popular daripada band Nirvana, bertajuk 'Come As You Are'




Apa yang lebih membanggakan aku adalah PerezHilton si ratu propa dari US sendiri ada membuat shout-out khas untuk Yuna kat blog dia.

Tak caye?

Ni ha aku ada buat screen-capture sebagai buktinya.

bukak kat windows baru kasi lagi besar! klik SINI untuk pg kat page ni terus.

Aku pun laju je komen kat page Facebook Yuna (sape-sape yg tak 'Like' lagi cepat-cepat buat!).

Dan yang paling best, Yuna actually did reply it!

bangga kejap. mwuhahahaha...

ARRRGGGHHHH....

This really made my day!

Ulasan