187: [kontes] #04 - giveaway... saya suka DOMO lah!

Hai.

Abang EqbalZack sekali lagi bermurah hati membuat satu lagi giveaway khas untuk follower blog dia...

KLIK KAT SINI KALAU KORANG NAK JOIN JUGOK!

Kali ini hadiah yang ditawarkan adalah barangan DOMO, raksasa warna coklat yang suka dok renyih tak tentu pasal ni.

Anyways, aku rasa entri aku tak adalah kreatif mana, tapi aku cuma nak bagitahu yang kalau aku menang pencil case DOMO tu sure akan memberi faedah kepada aku.

Sebabnya...

Korang tengok la sendiri kondisi pencil case aku sekarang...

ni keadaan luaran pencil case aku. sarat dengan alat tulis. tengok kat tepi-tepi pencil case aku tu. nampak tak ada benang warna putih? aku jahit bulan lepas sebab dah koyak. T____T

jom tengok close-up pulak. cantiknya jari-jari yang dok pegang tu. bersih mulus. cuba korang tengok zipnya. dah lusuh benar. lepas tu tak boleh zip sampai habis, jadi kalau kau bubuh pencil case ni dalam beg galas kalau tertungging sikit terus semua benda kat dalam pencil case ni akan 'tertumpah' keluar. huhu..... T______T

keadaan dalam pencil case aku yang sudah dijahit secara manual dengan tangan. tak pakai mesin jahit sebab kat rumah memang tak ada mesin jahit pun. sadis tak? T_______T
Pernah sekali tu, masa exam akhir semester lepas... masa aku nak keluar dari dewan peperiksaan tu, pencil case aku buat perangai. Zipnya terbuka (sebab kan dah cakap kat atas yang pencil case ni memang tak boleh zip sampai habis pun... x__x) dan segala macam alat tulis yang ada berterabur keluar.

Malu gila!

Aku kena ala-ala merangkak macam tentera kot nak kutip semua alat tulis yang berterabur tu...

Ada lebih kurang macam ni la rupa aku masa tuh...







Siap kena merangkak bawah meja segala bagai macam ni...


.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
Sadis tak?





Semua awek cun, abang hensem, akak yang muka iras-iras Intan Sarafina tu pun siap bantai gelak-gelak kat aku.


Tapi dengan muka selamba aku bangun....


Terus posing macam ni...






Lepas tu dengan  bajet stailo abesnya aku blah dari dewan peperiksaan tu...


ok. takdelah keluar sambil isap rokok cenggituh. but you get the picture, right?

Jadi, rasa-rasanya kalau aku menang pencil case DOMO tu takdelah akan alami situasi alat tulis berterabur dalam beg galas lagi. 

Bolehlah  aku letak pencil case DOMO aku tu dengan bangganya tayang letak atas meja masa tengah kuliah nanti.

Lagipun minggu depan aku dah masuk universiti balik untuk tahun akhir pengajian. Best jugak dapat melaram dengan pencil case baru. Iye tak?

Tapi kalau tak menang pencil case, dapat zip case @ phone stand, takpun soft toy tu pun tak apa.

Hehehehe....




Kthnxbai.




=)

Ulasan

[sutera kasih] berkata…
sadisnya cerita..rasanya awk yg dapat hadiah pencil case domo tu hehe

good luck !!
shandye. berkata…
@[sutera kasih]: hehehe... DOMO arigato! awak pun join la sekali giveaway nih eyh?
eqbalzack berkata…
salam,
hehe..entry ni memang sadis! dan kreatif..
terima kasih join GA abg eq...abg eq dah linkkan kat blog. nanti singgah ok..
GadizGula berkata…
sedih citer ni tp lagi sedih confirm wa xde can nk menang sbb entry sadis sgt... :(

p/s: nanti blh x kalau menang hadiahkan kt wa pencil case ni? wa langsung xde pencil case. ikat dgn getah jek.. kalau getah putus kene genggam kuat2.. *sedih x?? :(
Faizal Sulaiman berkata…
sedih *kesat air mata dengan hujung baju:D

goodluck syafiq!
shandye. berkata…
@eqbalzack: wslm. saje suka-suka. join. ehehehehe.... 0_0
Awangku Johan berkata…
DONE...
saya folloe blog awak..
kalau suka blog saya mai la follow...
shandye. berkata…
@Awangku Johan: hai. thanks for following my blog. ngeee... o_Ov
Ash berkata…
hehehe.. comelll!!! :)
shandye. berkata…
@yazidy: kannn? hehehe... beruntung la sape yg menang GA ni. aku tgk kat kedai barangan ori Domo ni mmg *ehem* tak murah. huhuhuhu...
Cik Bambam berkata…
alololo... i jahitkan pensil box utk u olls nak x? ngehehehehe..
shandye. berkata…
@Cik Bambam: nak yg ada munge2 lepas tu kaler pink.. voleyh? hahaha....
Cik Bambam berkata…
@shandye.
hahahah..kang ku buat sungguh.. ko x pakai... siappp!!! :D
Dyla Zaman berkata…
Gud Luck yee.. Smoga dpat Pencil case domo chomey dr abg eq.. @~@
Joel Leslie berkata…
sedih saye baca entry awk :( i know how you feel :') gudluck! semoga awk dpt pencilcase domokun yg awesome giler *& juga tak koyak* dr abg eq! :D
Abang Ohsem berkata…
tahniah kos dpat first prize give away domo abg eqbal..heheheh cretif2..i folow u...
Cik Bambam berkata…
wehhh!!! merasa lar ko pencil case baru!!! hahahaha..

congrats menang!!! ^^,
Ash berkata…
dapat bekas pensel baruuu!! jeles nih!! huhuu.. congratz yer!! :)
mrs eyza berkata…
tahniah akhirnya pencil case tue jadi milik kamu,... ;)
Tanpa Nama berkata…
wow!! tahniahh...dpt pencil case bru heeeeee
Kuronofu91 berkata…
Tahniah...dpt pencil case Domo..jaga elok2 tau....