300: jemputlah datang event ni, buat macam bukan kedai buku sendiri.

Assalamualaikum dan selamat sejahtera.

Oh, skema gila introduksi aku tapi peduli apa aku memandangkan ini blog aku. Suka hati akulah hendak buat intro macam manapun. *gelak jahat*

Apa-apapun, sebenarnya aku hendak buat a quick shout-out and thank you kepada semua makhluk Tuhan paling seksi yang sudahpun beli Antologi Cerpen Bola keluaran FIXI ni sebab di dalamnya terkandung cerpen aku jugak.

Plus, ini merupakan edisi terhad; jadi kau boleh nampak gila awesome bila baca buku ni masa dalam LRT dan awek hijabster kat seat sebelah cuba jeling-jeling curi baca (masa tu pulak kau tengah baca cerpen aku yang tajuknya *ehem* 'Aku Yang Kegersangan'), terus sahaja awek hijabster itu hulur cebis kertas bertulis nombor telefon dia dan sebut; "So call me, maybe?" sebelum turun di hentian UKM.

Ok, cukup-cukuplah merepek.

Sebenarnya aku tulis entri ni dengan bertujuan hendak promo tentang event pelancaran rilek-rilek sudeyh Antologi Cerpen Bola ni yang akan diadakan pada Sabtu ini (03/11/2012).

Mana: Silverfish Books @ Bangsar Baru, KL (jangan tanya dekat dengan apa, macam mana kalau nak pergi guna public transport and whatnot sebab aku sendiri pun tak pernah jejak kaki ke sana. lulz)
Bila: Sabtu, 03/11/2012
Jam Berapa: 3.00 petang sampai 4.30 petang.
Pakaian: chillax hipster (ok, aku propa je. korang pakai la apapun asal jangan datang pakai kostum halloween sudeyh)

Khabarnya event yang ala-ala lepak-lepak santai gelak kuki-kuki ni akan dihoskan oleh muka-muka yang uber-glamour kot. Antaranya adalah Zara Syed, Shaz Johar, Nadia Khan, kak Dayang Noor (OMG, rasa macam nak bawa HILANG dengan JERAT dan minta dia turunkan autograph je...) dan Faizal Sulaiman (famous ke dia? *larikkk*). Ha, rasanya kau orang punya sebab yang utuh untuk lapangkan hari Sabtu kau orang dan datang menjengah ke situ.

Sedangkan aku yang duduk nun jauh di utagha pun merancang untuk menyibuk turun, takkan la you all yang duduk sekitar KL dan sezon solat dengannya tak mahu turun, ye tak? Karang aku suruh Zara si cikgu yang garang itu rotan sedas dua baru tahu. Hehehe...

gambar dicilok dari sini.
Selain boleh mingle around, gedik-gedik camwhoring dengan penulis-penulis BOLA yang berapa kerat je datang tu, kau orang bolehlah feeling-feeling omputeh sebab event ni katanya berkonsepkan tea party gittew. 

Ok, aku propa je... tapi ada la makan-makan kudap-kudap bagai. Hehehehe....

Nah, kat sebelah ini pula ulasan serba cinonet dalam Utusan Malaysia pada 27/10/2012 yang lepas. Kalau rabun mohon right click pastu papar pada tab baru. Besar sikit (kot?).

Sudahlah kot. Aku nak sambung tulis esei yang entai bila nak siap ni. Deadline dah dekat tapi masih dok terkial-kial cari bahan. Siapa kata jadi student Sarjana sepenuh masa ini kerja enteng mohon heret ke depan aku, biar aku pulas telinga dia. Struggle ok? Walaupun kelas tak packed tapi ya rabbi beban assignments dan tugasan mingguannya banyak nak mam--

Oklah, jumpa Sabtu nanti. Mohon tegur-tegurlah kalau kenal sebab saya ni muka sahaja kekwat tapi sebenarnya ramah. Percayalah.

=)

Ulasan