331: untuk kamu yang berada 1000 kilometer dari saya. ya, kamu!

ya. aku mungkin bodoh, dangkal dan jahil untuk terus-terusan mempunyai perasaan ini. tetapi percayalah bahawa hati ini tidak termampu untuk menolak, menidak dan menafikan apa yang terselit, terpalit, terpateri di dalam hatiku.

ya, aku mungkin tidak akan dapat memilikimu, tetapi katakanlah aku bodoh, dangkal dan jahil untuk terus-terusan menunggu dan menyimpan perasaan ini buatmu.

kerana hatiku tertinggal di dalam genggammu.

itu aku berani jamin.



jauh kau pergi beribu batu
ku harap lancar perjalananmu
jangan dilupa asal-usulmu

cuba kau renung ke dalam mataku
moga kau tembus pintu hatiku
bukti cintaku ada di situ

selama-lamanya
walau dah terputus jalannya
kau pergi
ku di sini tetap ada ikut sama

teguh kau pegang janjimu dulu
di tanah orang tunduk selalu
jangan dibuang budi ajarmu

bila kau rindu hangat kasihku
pejamkan saja harap bertemu
jauh pun mana aku di situ

selama-lamanya
walau dah terputus jalannya
kau pergi
ku di sini tetap ada ikut sama

Ulasan