295: untuk kau, aku sanggup!

Untuk kau, aku sanggup saja berdarah buat kali kedua, atau ketiga, atau entah berapa kalipun. Bodoh, bukan? Walaupun sudah banyak teman-teman yang melarang, aku yang jahil ini tetap mahu terus tunggu kau sebab hati ini begitu kuat berbisik yang ia hanya dambakan kasih dan sayang daripada kau. 

Ah, itupun kalau kalau kau masih sudi menerima hati pathetic ini. Aku ulangdengar lagu Yuna ini entah berapa puluh kali, dan setiap kali mendengarnya hatiku tambah terhiris. Sakitnya lagi perit daripada terhiris jari sendiri ketika sedang kupas bawang. Analogi seumpama itu tiada ekuivalennya sama-sekali! 

"I sure don't mind getting hurt again," momok sang suara merdu Yuna kepadaku. Ya, ternyata aku tidak kisah terluka lagi sebab itulah masa kau tanya aku laju saja bilang yang aku sanggup tunggu.

Aku ini penunggu yang tolol, tahu tak? Bergantung kepada seutas benang harapan yang halus benar, aku sendiri tidak yakin wujud atau tidak. Minggu hadapan aku sebenarnya sengaja datang beberapa hari awal untuk graduasiku kerana jauh terselit di sudut hatiku, aku berharap benar agar kau hubungi aku dan ajak ketemu, biarpun hanya untuk secawan kopi murah dan dua-tiga batang PallMall. Asalkan aku dapat bertemu kau.

Sekali lagi aku ulang, pathetic sungguh... bukan?




You make me sick in a lot of ways
Make me smile always
I'm just really into
Having this chase
Kept my eyes open everytime
Falling for you is a crime
We let sparks go off
This time

Chorus:
Oh oh
I've been here before
Not long ago
With someone just as beautiful
Just as doubtful
I sure don't mind
Having you
This time

I see it in the steps you take
I hear it in the sounds you make
I'm just really into
Having a taste
Remind me how we got this far
Remind me how we fell apart
Oh I can't give you
That space in my heart

[Chorus]

And then we fall asleep

I'm the one
Whos always in the way
But you got me
Hoping for more more more
I'm here to stay
As though I am always there
As though I had never left

Oh oh
I've been here before
Not long ago
With someone just as beautiful
Just as doubtful
I sure don't mind
Spendin time


I've been here before
Not long ago
With someone just as beautiful
Just as doubtful
I sure don't mind
I sure don't mind
I sure don't mind
Getting hurt again

Ulasan

Raz berkata…
wah dalam sungguh perasaan anda terhadap dia
Kya Von Misteriusha berkata…
I feel the same way also
Even though orang itu seakan-akan mahu mengelak
Mahu melarikan diri
Hati ni, susah betul nak didik kan :')