240: ahad ini saya di borders the curve.

Maaf sudah agak lama tidak kemaskini blog. Pertamanya saya malas. Kedua saya capek deh kerna lagi praktikal sih. Ketiga saya sebenarnya tiada apa yang menarik hendak dikongsi. Makanya saya fikir when there is nothing nice to say, better keep your mouth shut... ye tak?

Apa-apapun...

Ahad ini saya akan berada di sini:


Jadi bagi sesiapa yang berkelapangan bolehlah datang. Actually tak tahu apa sangat aktiviti yang akan berlangsung pada hari tersebut, cuma yang pasti dua penulis Fixi iaitu saya sendiri dan Raja Faisal yang uber-glamour tu akan turut serta mempromosikan novel INVASI dia yang awesome tu. Oh, congrats kepada Faisal sebab INVASI dah masuk cetakan kedua. Jeles sebentar bersama Kit-Kat. Eh.

OKlah... tak tahu apa dah nak tulis. Harap dapat jumpa kalian kat sana nanti. Karang bolehlah tukar-tukar pendapat tentang novel saya ni. Nak juga tahu respons pembaca yang sudah baca BISIK.

=) 

Ulasan

Cik Bambam berkata…
shandyeee!! aku dah beli novel ngkoooo.. tp x baca lagik! ahhahaha.. kopi pon sama dah beli.. dah pesan kat kawan awal2 suh beli kat pesta buku! kelas tak i.. keh3..
shandye. berkata…
@Cik Bambam: klu ada kelapangan datang la pesta buku esok dgn lusa. i ada kat booth fixi on both dates. ngee.... btw, thank you so much dear for supporting my work. lalalalalala...... =)