160: OMFG! JUSTIN BIEBIER NAK BERKAWAN DENGAN AKU!

Seriously!

Like, seriously people!

Cuba tengok gambar kat bawah nih...
ni screen-grab Gmail aku. OMG... what should i do people???!!!

Biar betul Justin Biebier (which I totally kinda marginally hate, btw) nak follow aku kat foursquare!

#majorpitammoment

For fun, aku bukak la profile foursquare mamat tu...

and this is how he looks like...

Justin Biebier is a Canadian??? WTF???

bila aku skrol bawah sikit, aku nampak yang ini pulak...

A Canadian who is currently staying in Indonesia??

So to sum it up... Justin Biebier is a Canadian who currently residing in Indonesia and is wanting to follow me on foursquare.

#creepyassmoment

notakaki: JB's fan jangan datang pukul i occay? gurau-gurau sajork.

Ulasan

Yulia Fajrin berkata…
hahhahahaahha..untunglah "JB" nak kawan ngan kamu XDD
shandye. berkata…
@DiriKu: itulapasal! jgn jeless... hahahaa....
hanaahmad berkata…
belum max 24/7 add lagi. ekekeke
shandye. berkata…
@hanaahmad: band kpop tuh? sumpah aku terus block kot! hahahaha...
eStokis L'arome berkata…
komen anda dibalas kembali http://www.blogger.com/comment.g?blogID=5414274998667409700&postID=6390675984605235262&page=1&token=1313603113745&isPopup=true
eqbalzack berkata…
Salam,
Terima kasih singgah blog abg eq dan komen. Kad raya 'cyber' kat blog abg eq tu abg eq alu2kan untuk letak kat blog k...ikhlas dari abg eq...
Selamat berpuasa dan menyambut Hari Raya Aidilfitri yang bakal tiba...

p/s: abg eq dah follow...maaf lewat reply komen semalam..
eva berkata…
hahahah alaa... betul ker tu.. kalau betul.. ckp saya kirim salam hehe
shandye. berkata…
@eqbalzack: hehe. thanks sbb sudi singgah ke teratak sy yg tak seberapa nih. ngee...
shandye. berkata…
@eva:profile pelesu la awk. ntah budak indon mana yg nk follow sy. wakakakaka.... nnt sy sampaikan yek salam awak tu kat dia!
eva berkata…
eyh tak nak.. tak perlu sampaikan salam saya.. ahhahaha
shandye. berkata…
@eva:pulak dah... ke nak tunggu Max 24/7 add sy baru awk nk kirim salam? kuikuikui....
Cik Bambam berkata…
hahahhaha.. kau tak tahu belog aku lady gaga pernah singgah!!

demm u spammer! hhahahha..
shandye. berkata…
@Cik Bambam: lady gaga singgah blog kau? sujudsssssss..... :P