094: ucapan maaf & trailer 'the twilight saga: breaking dawn - part 1'.

Pertama sekali saya nak ucap maaf sebab dah lama tak kemaskini blog. Sibuk. Ya, sejak dah mula kerja (which I promise will tell all about it bila saya ada masa lapang nanti) siang saya agak sibuk. Maklumlah, nama pun kerja waktu pejabat. Malamnya pula saya luangkan bersama mak dan adik di rumah. Layan mata tengok TV takpun main Xbox360. Nak hang out dengan rakan sejenayah si Abg Nazs tu pun saya tak sempat, ini kan pula hendak kemaskini blog.

Alah... lagipun macamlah blog ni ada ramai peminat. Ade ke? *garu kepala*

Ohya, ini trailer untuk filem 'The Twilight Saga: Breaking Dawn - Part 1' yang baru diluncurkan pada MTV Movie Awards pada 05.06.11 tempoh hari.

Enjoice!

Ulasan

Looking for a Car? berkata…
cannot wait to see breaking dawn..uuuu
hamizah afifah berkata…
siyes mmg x tgk citer ni...saat2 member pantang dgr nama edward lar... "aaaaaaa edward...wooowwwwww.. "

sy slumber jer..."sape tu??" sume member pakat bling bantal tyme tu..

tgk filem ni yg parody punyer jer..

#btw btol ker edward hero dye..sy hantam jer... =="