025: nubhan - mata hati.

Maaf. Masih belum ketemu (atau mungkin jua klip video rasminya masih belum wujud?) dengan klip video rasmi untuk lagu ini. Aku hanya sekadar ingin berkongsi.






Pandanglah aku dengan mata hati 
Ku rayu padamu 
Peganglah ku biar ku rasa bernyawa
Ku ingin rasa ku masih bermakna


---


Mendengar lagu ini membuat aku teringat akan HIM. Aku tahu aku sepatutnya tidak wajar berperasaan sedemikian rupa, memandangkan apa yang telah berlaku sebelum ini. Ternyata hati aku masih belum cukup kuat. Kalau aku sendirian pasti dengan mudah sekali aku akan terpanggil untuk mengingati HIM. Cukup mudah. Aku pejamkan mata dan serta-merta aku seperti dapat mendengar suara tawanya. Aku hela nafas dan langsung aku dapat rasanya seperti jemarinya menyentuh diriku.


Air mata secara automatik tanpa diminta turun. Ya, aku rindui dia!

Duhai hati, terimalah hakikat bahawa HIM tidak lagi mahukan kau! Demmit!

Ulasan